Gött

Hej hopp, livet är bra nu alltså! Det känns som att det börjar ordna sig nu lite. Sambolivet med Alexus är fantastic såklart, men ekonomi och bilproblem har varit som en stor klump i magen ett tag nu. En halvtidstjänst ger inte mycket + lönstrul denna månad + en jävlig bil som bara poppar ut mer och mer fel känns det som. Men på onsdag börjar inskolning på ett annat jobb, så det ser ljust ut må jag säga! Jag har köpt dom "viktigaste" delarna till bilen så förhoppningsvis blir det fixat snart. Tur man får hjälp <3 Så ja, kanske är man lättad nästa månad.

I fredags åkte jag hem till sörberget och det var en väldans trevlig helg. Svea och Johanna kom på besök, jag fick också träffa Sveas familj och Johannas kille vilket var jätteroligt! Framförallt jättekul att få vara med mina ghanabästisar igen :'))) Sen for jag hemåt till Edsele igen efter stt dom hade åkt igårmorse. Jag har saknat Alexander massor i helgen, två nätter är egentligen ingenting, men jag kan ju för fasiken knappt sova utan han längre, livet som kär haha ;)
Egentligen är det sista jobbdagen för mig imorgon då jag är ledig onsdagar i normala fall, och sen ör deg ju röd dag osv. Men jag har min inskolning på torsdag och fredag också, så ingen långledighet för min del inte. Men jag klagar icke :))

Nu ska jag vänta in Alexander som är ute och kollar gårdsgränsen. Snart sovdags, nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0