Shopping

Hej och hå. Benen värker och humöret är inte på topp ikväll. Jag hade en jättebra kväll igår. Vi var hos Kristina och käkade mat, sen satt vi vid köksbordet resten av kvällen och skrattade ihjäl oss typ. Idag åkte jag och mamma in på Birsta vid 10 typ. Helena mötte upp oss strax efter och första shoppingtimmen började. Tre timmar senare gick vi ut från Ikea och in på Birsta för lunch med min andra faster och hennes man.
Halv fyra, och tre affärer senare åkte vi till moster på en snabbfika. Sen åkte jag till pappa och förberedde grejerna som ska med släpvagnen imorgon. Mamma kom och hämtade mig också åt vi middag här hemma. Sen dess har jag suttit i soffan med Lemons hela kvällen. Jag älskar att vara hemma, men ikväll när livet tar emot lite så saknar jag Alexander ännu mer. Så det ska faktiskt bli skönt att få åka hem till Edsele imorgon. Nu har jag gjort mitt den här helgen känns det som. Förutom fotbollsmatchen som är imorgonbitti. Jag har sån värk i benen efter allt gående idag, så jag hoppas att vaderna orkar imorgon. Det lär dom ju förmodligen inte göra, men men. What to do.

Nu ska jag sova bort den här äckliga känslan jag har i kroppen. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0