Måndag

Hej hopp, ligger i skrivande stund på en madrass i gympasalen och väntar in 2-3. Jag tänkte fördriva tiden lite då det är typ en timme kvar tills dom kommer. 

Vi har haft en bra helg, kort men skön. I fredags hade vi bestämt att jag skulle plocka upp Alexander på jobbet för att sedan åka och handla mat och sådär. Det har varit jättefint väder ett tag nu och snön var i princip borta. Men just i fredags snöade det exakt hela dagen och jag hade dödsångest hela vägen till Sollefteå. Fy det var inte roligt. Men jag kom fram och hittade dessutom till Alexanders jobb på en gång trots att jag inte hade nån aning om vart det låg. 

När vi kom hem så soffhängde vi ett tag innan vi gick och la oss. I lördags satt vi upp gipsskivor i trappen och vi klarade det på första försöket. Så vi var jäkligt nöjd må ja säga! Sen spacklade vi och städade innan vi grillade till middag. Direkt efter maten åkte vi till Alexanders föräldrar på kalas då Alexander pappa fyllde år. Det blev fika, gott sällskap och lite lek med barnen innan vi for hemåt igen.

Igår spacklade vi igen och såg på nån film och sådär. På kvällen åkte jag och tränade och sen avslutade vi kvällen med farmen-finalen. Nu har den nya veckan börjat och snart är det påskledighet. På torsdag har vi elevens val och jag ska få ihop nån sorts turnering för cirkus 30 elever innan dess. Sen går jag på ledighet fram till vecka 16. Gött mos :))
Trappen innan den nya gipsen åkte upp :) Efter-bild kommer när det är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0