:)

Alexander har en tendens till att prata i sömnen, för ett tag sen så bad han mig sluta försöka hålla honom vaken. Jag själv var på gränsen till att somna så jag fattade ingenting. Jag frågade såklart vad det var jag gjorde, ja då svarar han att jag försökte kittla honom. Haha alltså.. Nyss var han igång igen med att jag hade flyttat bänken som står på hans sida av sängen. Det existerar inte ens någon jäkla bänk så jag vet inte alls vad för konstigt att drömmer. Men men, så är livet med Alexander när han sover ;)

Idag har han varit hemma då han varit dålig. Jag har haft mensvärk från helvetet så vi låg i sängen med varsin värmekudde till halv två typ. Vi kände för lite frisk luft då vi legat i ett instängt rum hela dagen, plus att vädret var magiskt. Så vi tog med oss hunden och gick på en långpromenad, och det är väl det mest aktiva vi gjort idag. Förutom det så pratar vi en del om vad som ska ingå i shoppingen på lördag. Eller det är mest jag haha, men det ska bli så kul så jag spricker. Jag letar inspo hela tiden och jag är så taggad på att greja i huset, drömmen :'))))) Jag är ju lite av en pysselmaja också så jag har såklart en massa småprojekt i huvudet haha ;)

Före:
Efter:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0