Love u

Trots stort bilproblem i fredags så kom vi iväg till Ö-vik tillslut. Vi fick som tur va låna en bil (tacktacktack!) så vi kunde åka. Vi har haft det skitbra hela helgen med massa mys och god mat, han är bäst min fina pojkvän må jag säga! Men idag kom vi tillbaka till verkligheten och en stor klump i magen är återigen här. Imorgon kommer domen och aldrig har jag varit i detta läge, antingen löser sog allt eller så kan detta bli min dyraste historia någonsin. Så nu håller jag både tår och tummar kan jag lova.

MEN denna helg kan jag dock leva länge på. Jag är knappt ledig nån helg på hela sommaren, så detta va behövligt. Nu ska jag bara hitta mig tid till att åka hem en sväng, det längtar jag till.

Imorgon jobbar jag mitt första pass ensam på hemtjänsten, och det känns lite läskigt faktiskt. Inte själva åka-hem-till-folk delen, utan vilken jobbtelefon jag ska ha haha... Men det löser sig ju såklart, men det är så typiskt mig att haka upp mig på så löjliga saker. 

Nu ska jag se klart på filmen innan jag joinar Alexanders sovläge. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0