12/6

Älskar att fylla år! Det är inte lika excited längre, men det är så trevligt haha :) Mitt psyke mår mycket bättre i år, förra året när jag fyllde 20 hade jag nån sorts kris och blonderade håret hur många gånger som helst. Katastrof!! 

Igår var min sista dag på skolan, och det var så sorgligt att jag vill flytta in där typ. Jag har haft så jäkla kämpigt men också så himla roligt, fattar inte att en hel termin redan har gått och att det är över nu. Sjukt. Men men så är det.

Igårkväll hade vi ett litet kalas här hemma med Alexanders familj, mycket mycket trevligt! Idag ska jag plocka upp Alexander på jobbet, sen åker vi vidare till Ö-vik där vi ska bo på hotell hela helgen. Hur mysigt????! Tanken var att vi skulle åka hem till Sörberge, men flera är borta i helgen så då får det bli någon annan helg. På måndag börjar jag jobba  och sen är man typ upptagen resten av sommaren. Så det är väl så det ser ut för mig. Nu ska jag fortsätta njuta av födelsedagen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0