2015

Kvällbloggning bredvid en sovande Alexander. Jag är på g att somna jag med, men jag kan väl passa på att långblogga medan jag kommer ihåg det. 

Som sagt så var min jul jättebra! Sen åkte jag till Alexander och har varit sen dess. Jag blev dålig nästan på en gång när jag kom hit och det var ju såklart tråkigt. Med feber och ont och allt vad det var så låg vi mest i sängen. I onsdags efter några dagar i feber och smärta så fick det bli en tur till sjukhuset. Efter det mest plågsammaste jag någonsin varit med om så fick jag åka hem med antibiotika. Smärtan försvann jäkligt mycket och efter några timmar var jag som en ny människa, hur skönt som helst! Så jag kunde vara med och fira in det nya året trots allt. Johanna, Christian och några av Alexanders kompisar var här och det var jäkligt roligt. Att dessutom få vakna upp med den bästaste killen första dagen på året var inte heller så illa pinkat :)
Sen dess har vi haft Johanna och Christian på middag, vi har kikat på nån film, ätit, städat, skrattat, hälsat på Alexanders familj osv osv. Jag njuter av att må bra och att få vara med Alexander så mycket. 

Så nu känns livet jäkligt bra må ja säga, det är ett nytt år och jag tror det kan bli magiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0