Måla

Hejhej! Idag är jag ledig och det känns jäkligt skönt må ja säga. Var som en zombie imorse när Alexander skulle på jobbet. Jag somnade om typ i samma sekund som han stängde dörren, sen vaknade jag upp vid 11 igen. 

I måndags var sista (förhoppningsvis) gången jag behövde gå till vårdcentralen och det är både skönt för mig och för min ekonomi haha. Annars så har skid- och simperioden börjat på skolan och jag kämpar på med både det ena och det andra. Men det går ganska bra kan jag tycka. Den här veckan har redan gått rätt fort och det känns jäkligt bra, vill gärna ha ny helg för att ladda om. Alexander tyckte vi skulle hitta på nått roligt och det tackar jag inte nej till. Så vi märker väl vad vi kommer på :)

Jag har precis målat klart kryddhyllan i köket, sen tänkte jag städa och greja på innan Alexander kommer hem. 
Efter första lagret färg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0