Kryddhylla

Hejhej! Jäklar va skönt med ny helg, vill så långt bort från den förra som möjligt :) Jag är ledig fredagar så jag har varit hemma idag bara. Såg fram emot en skön sovmorgon, men icke då. Jag kunde inte somna om efter Alexander klev upp imorse, så jag har varit vaken sen cirkus 05:30. Haha det är tidigare än när jag ska på jobbet. Så jag låg i sängen och gjorde i princip ingenting i flera timmar. Suktade efter heminredning på internet typ. Jag åkte till Ica och köpte lite saker så jag kunde baka nutella cheesecake, vilket jag gjorde också. Jag har ej smakat, men jag tror faktiskt inte att den blev så bra. Jag är jättedålig på att baka så det ser inte ljust ut med den där haha. Men men. Efter det satt jag mig i soffan och började skriva bedömningar på två klasser. Det var inte det enklaste inte. Jag satt hur länge som helst med det där. Alltså jag vet ju vad dom gjort osv på lektionerna, men att beskriva med ord var svårt, haha det kändes som ett skolarbete. Inte min starkaste sida. Tillslut blev jag klar med det så då tog jag tag i diskberget som lyckad bli varje dag. Och efter det började jag med maten. Alexander kom hem precis när den var klar och nu är klockan redan 19:20. Trots min tidiga morgon så har dagen rusat förbi. 

Jag nämnde sist att Alexander tyckte vi skulle hitta på nått i helgen. Så vi bestämde oss för en natt på hotell i Umeå. Så imorgonbitti rullar bilen dit. Det ska bli så jäkla skönt. Och mysigt. Och kul. Och gott med hotellfrukost. Och det var väl allt. 

Före och efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0