Bra fredag!

Hejsan, igår var det en jäkla bra dag! Jag, Julia och Jennifer åkte till Stockholm tidigt tidigt igårmorse för att överraska Elin :)) Vi skulle träffa henne vid 14 då hon och Niklas skulle "mötas upp". Men istället för Niklas så stog vi och väntade istället, roligt!! 

Vi gick på nått ställe och käkade och surrade på om lite allt möjligt. Det var så kul att träffa henne igen även om det bara var för några timmar. Sen var vi tvungna att kramas hejdå för att åka hemåt igen.

Jag lyckades med att inte ta en enda bild igår, förutom när jag och Jennifer övade poser på tåget?? Haha så det var ju synd. Jag får slänga in en gammal bild istället helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0