Onsdag

Hejsan. Har känt mig halvdålig i några dagar nu och jag ber till gud att slippa bli sjuk nu. Har ej tid. I helgen är det två roliga halloweenfester jag ska på, och på söndagkväll åker jag till Arlanda och sen till Ghana. Dessutom vill man ju inte bli sjuk i huvudtaget. Så nu är det bara att vila sig i form.

Helgen som var blev riktigt lyckad må ja säga. Jag hade finbesök och jag ville inte att söndagen skulle ta slut. Nu måste jag vänta i mer än 2 veckor innan vi ses igen. Men men, den som väntar på något gott ;) Vi käkade middag i lördags, var hos Ellen och Jonte med alla, och sen avslutade vi kvällen i Fagervik. I söndags sänghängde vi i princip hela dagen, förutom när vi var och käkade med Julia. Mycket bra helg!

I veckan har jag jobbat lite. Haft föredrag med mamsen och haft första träningen med Kovland. Imorgon ska jag luncha hos faster, sen måste jag in en sväng på Birsta. Ska försöka hinna med att byta däck på bilen också så jag har det gjort innan jag åker. På fredag är det packningsdag, och sen har vi ju dom där festerna som jag måste komma på vad jag ska klä ut mig till också. Avslutar förhoppningsvis veckan med lunch med Elin :)) Så det är väl det, snart åker vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0