14

Hejjejhej. I lördags förmiddag plockade jag upp Bea, Ellen och Fp för en fika på Birsta. Vi hann surra massor massor och det var väldans kul. Varför gör man inte sånt oftare??Sen åkte jag återigen till Edsele och hälsade på. Mycket trevligt må ja säga :) Avslutade söndagsmyset med middag hemma hos Lemons med Johan, Jennifer, mormor och Risto. Så man kan ju säga att min helg var hur bra som helst!


Idag har jag hunnit med en del faktiskt. När jag vaknade vid 9 imorse så klev jag upp och kokade ägg till frukost. Fick sms om att tidningen skulle komma idag så det var bara att hoppa in i duschen och fixa sig lite innan det var dags. När vi var klara så åkte jag in på Birsta en snabbis och handlade en tröja till mormor som hon ville ha, och när jag var klar där så åkte jag till henne och fikade lite. Några timmar senare åkte vi till moster för att fira Alvin som nyss fyllt 14 (!!). Känns helt sjukt, hur kunde han bli så stor helt plötsligt? Han föddes ju typ nyss haha.. Nejdå, men som vanligt så var det trevligt där. Efter det följde jag med Jens på Giffarna, och till sist så åkte jag till Ellen för surr och för att kika på Paradise. 

Imorgon händer det roliga saker ska ni veta, spännandee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0