Tråkig Tisdagsbloggning

Hej hopp! Idag var jag återigen på Lagga och jobbade. Klassen hade geografi och historia och jag insåg hur jäkla lite som fortfarande sitter i. Nu är ju dessa två ämnen inget jag någonsin varit en naturbegåvning i, men jag visste helt seriöst ingenting medan tioåringarna kunde svaret på det mesta. Haha har många gånger tyckt att lärarna har överdrivit när dom sagt att jag skrattat och pratat så mycket varje gång jag haft utvecklingssamtal. Men nu är det väl bara att inse och acceptera att jag har skrattat mig igenom skolan istället för att lyssna. Men men, skratt förlänger tydligen livet och jag lär väl dö när jag är 300. Inge fel med de int!
Efter lunch for vi till badhuset med klassen, och det var väl inte med glädje jag drog på mig bikinin direkt. Men nu har man fått lite mer motivation till ett nyttigare liv. Haha fast samtidigt så har man ju tänkt så i tusen år redan, en enda dum cirkel helt enkelt.
Efter middagen gick jag och Ellen på en liten prommis och sedan for jag till bsk och kikade på tjejerna som hade match. Nån timme senare for jag hemåt och nu har jag ingen stress alls över att försöka sova då jag är ledig imorgon. Dock så är jag svintrött så det lär ju bli sovning strax ändå. 

Så nu avslutar jag detta med att säga att jag är jäkligt nöjd över en ny telefon och en sprickfri skärm för första gången på 18 månader. Det var på tiden och det känns magiskt skönt att se varenda jäkla bokstav. Wihoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0