Måndag

Halloj. Måndag är äntligen snart över och det känns fantastiskt skönt. Jag började dagen med några timmars jobb på lagga, och sedan for jag in till stan för lite ärenden innan jag for hem och kockade ihop nån middag. 

Mitt i allt bytta jag om till fotbollskläder och gick över till mormor för att gratta henne en sväng. Vid 18 hade jag korpmatch och återigen var det svinjobbigt, efter ett träningsuppehåll på 6 månader så existerar inte ens konditionen längre. Hinner bara springa 10 steg sen sprängs lungorna typ. Men men, vi vann och jag fick göra 3 mål så jag kunde åka hem halvnöjd ändå. Jag skulle svänga förbi hos mormor igen en snabbis för att säga hej till släkten. Jag var dock så trött att jag gick in i fel port och var dessutom typ 3 cm från att gå in i någons annan lägenhet. Hahaha hur lyckas man? Typ som tidigare idag när jag skulle gå in på en kompis instagram och hamnade på Justin Biebers utan att jag märkte det. Så där satt jag och undrade varför hon hade så många bilder på honom?? Hahaha orkar inte!

Aja. Imorgon är det dags för mer jobb på Lagga och sen blir det träning med Ellen bara. Haha jäklar, låter nästan hurtig nu ju!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0