Hej igen

Kanske man ska börja skriva här igen, skriva om allt som är tråkigt att läsa om haha. Aja, det får bli som det blir iallafall.

Sist jag skrev var jag i Ghana och jobbade, och nu är det 12 veckor sen jag kom hem. Jag har slut spela fotboll och jag jobbar inte hela tiden. Så nu har jag ovanligt mycket fritid. Idag gör jag min korpfotbollsdebut och jag tror det kommer bli skitkul, eller så blir det tvärtom och jag saknar fotbollen ännu mer. Hur som helst så märker vi väl.

Annars då. Det är måndag och ännu en gång började jag och Ellen våra nya liv idag. Haha förhoppningsvis går det bra denna gång :) Vi började dagen med en promenad, vi sprang upp för en kort uppförsbacke och det kändes som att lungorna skulle sprängas. Blodsmak i munnen och allt va det var. Haha hua. Sen körde vi lite övningar ute hos Ellen bara, avslutade våran lilla workout med en high five och äggmacka. 

Nu: leta fotbollsskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0