Golf

Hej hej hemskt mycket hej. Jag råkar vara uppe sent ännu en natt, men det började en film på femman och nu är man ju körd.

Idag blev det en lång sovmorgon och sedan la jag mig på balkongen och solade lite. Det blev svinvarmt, så jag for hem till mamma istället och la mig på studsmattan där det är lite vind iallafall. Johan och Jennifer kom förbi, och efter lite glass och saft kom vi fram till att vi skulle åka och spela frisbeegolf, så det gjorde vi. Man var ju ingen naturbegåvning direkt men det var rätt roligt må ja säga. Sen for vi vidare till Skönsberg för att spela minigolf. Inte gick det bra där heller, men 18 hål och 88 (haha) slag senare for vi och köpte mat och sedan hem till Jennifer. Bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0