What to do?

Snart fredag hurrni, alltid lika fint med helg! 

Idag har jag jobbat på som vanligt, imorgon avslutar jag min andra vecka och tiden rusar iväg. Var ju nyss första dagen haha?? När jag kom hem käkade vi tacopaj och det var magiskt, ser alltså väldigt mycket fram emot morgondagens lunch!! Sen åkte jag, Johan och pappa och körde två rundor frisbeegolf, sen avslutade vi med ett dopp i älven. Så nu har det varit sänghäng i några timmar och strax dags att sova. 
Förutom mina vardagar så funderar jag mycket på vad jag ska göra härnäst, vad vill jag plugga? Vad vill jag jobba med? Får lite panik när damerna på jobbet säger att dom fortfarande inte vet och där sitter jag och kan göra nästan vad jag vill, men kommer inte på ett skit. Å hua, vad ska det bli av Sessan tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0