Wednesday

Hejhej! Tiden går snabbt, men på jobbet tycks den gå segare och segare. Beror kanske på värmen, vet inte ja men det är jäkligt varmt där inne iallafall. Ingen blev gladare än mig när jag hörde att det regnade mot fönstren i taket. Jag och mamma skulle ju ut och springa, och hade jag fått som jag velat hade vädret varit rått med duggregn under kvällens tur. Men icke. Svinvarmt och vindstilla. Men det gick ändå på något vis som tur va :) Efter duschen åkte jag bort och surrade med Jennifer och Jullan en stund, mycket trevligt nu när man inte ses så ofta.
Nu har jag vilodag till på lördagmorgon. Jag ska vara nykter ännu än helg och det känns jäkligt skönt. Grillkväll med jobbtjejerna på fredag, vilket jag alltid ser fram emot! Och på lördag ska jag på bio med Michaela. Skön helg som jag hoppas bjuder på sol, så kanske Sessan får lite färg också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0