Torsdag

Hej hopp! Nu är det nära fredag och jag är så jäkla glad! Äntligen äntligen äntligen!! Det sämsta med att jag åker bort i helgen är att jag missar Tildas dop. Jag var inte hemma när hon föddes och nu missar jag hennes dop också, det känns jävligt tråkigt. Men det finns inte så mycket att göra åt det tyvärr, får hälsa på nästa vecka med present och lite fika istället.

Idag har jag bjudit på cupcakes på jobbet och det var väldans uppskattat, kult :) Efter jobbet blev det en sväng på Coop och systemet och sen vidare hem och käka middag. Efter det tog jag fram lite kläder som ska packas och efter en stund gick jsg ut på en joggingtur. Hade förjävliga vader idag, det tyck vi inte om. Iallafall så slängde jag i hårfärg och ansiktsmask som jag väntar ut just nu. Och efter det måste kag packa allt som ska med. Till sist läggdags. Stressigt men skönt att jag hann med allt :)

Nu ska detta tvättas ur sen är det bara att fortsätta med packningen, hörs hejdåå snart fredag wehåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0