Röda kinder

Hoho hej hej hej. Gud va skönt det är att vara nykter, eller ja iallafall dagen efter haha. Jag har sett fram emot den här helgen hela veckan, fast det gör man ju alltid. Men jag har varit så jäkla trött varje morgon den här veckan, så en sovmorgon var väl det jag längtat efter. Först var jag så tråkig att jag somnade innan tolv igår, haha såg typ 5 minuter av den där jäkla filmen jag skulle se. Sen vaknade jag tio i sex imorse?! Ö hallå?? Blev så jäkla less. Som tur var så somnade jag om en stund senare, men tillslut gick det inte längre då då klev jag upp och klädde om. Ut på joggingtur och sen till mamma för att kasta mig i poolen. Aldrig har något varit så skönt. Att springa i denna värme är inte den bästa idén jag fått för mig, men så jäkla skönt efteråt. Så jag låg där i poolen nån timme eller två. Försökte lösa problemet med att jag hade sport-bh på mig, och den brännan hade ju inte blivit särskilt fin. Lyckades dock inte  lösa det så då fick det bli som det blev. Klarade mig dock från en ful bränna och all färg verkade ta i ansiktet, eller ja, kinderna för att vara exakt. 
Det blev lite häng i soffan med Michaela innan jag gick hemåt till pappa igen. Efter middag och dusch och allt va det var så skjutsade jag Lemons på fest för att sedan rulla in mot staden för lite bio med Michaela. En och en halv timme senare släppte jag av henne på Alnön och åkte hem igen. 

Så den här dagen har varit bra! Nu är det bara några dagar kvar innan jag möter upp Svea på tågstationen för att sedan ta oss till Johanna och båtveckan!! Omg ska bli så jävla kul. Vill ej vänta mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0