Hoho

Hoho hallådär! Jag har inget intressant att berätta alls, men men jag skriver ändå.

Jobbet går bra! Jäkligt bra. Tiden går fort, tycker inte ens att det är jobbigt med tråkiga ordrar. Vet ej vad som hänt, tycker bara det är förjäkla skönt att det rullar på. 

Idag efter jobbet blev det lite sänghäng innan jag och pappa for och spelade lite frisbeegolf. Sen hann jag bara komma hem en stund innan jag var ut och sprang med mamma. Jag har alltid hatat att springa, men nu går det faktiskt ganska bra. Så det känns skönt, kanske att man t.o.m kan hålla i det nu också, hoppas hoppas!

Annars så är det mesta som vanligt. Mycket roligt på gång så det känns kul. Åker snart till Uppsala, får snart äntligen tatuera mig igen, Jullan fyller 20 och i Oktober åker jag tillbaka till Ghana och hälsar på barnen :))))) Livet känns ganska så bra nu vaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0