Cupcakes

Snart fredag hurrni! Vilket betyder en tur till Uppsala och Östhammar och Johanna! Wiho äntligen!! Vi har surrat om den här helgen sen vi var i Ghana och nu är det snart dags :)) känns fantastiskt bra! Imorgon blur det fulle rulle hela dagen. Direkt efter jobbet måste jag till systemet och sen handla hårfärg. Sen hem å käka, vänta ut mättnaden och sen ut och träna. Efter det måste jag färga håret innan jag går och lägger mig. Blir stressigt men det ska nog gå bra det också :)

Imorse försov jag mig för första gången under dessa år på plasten. Johanna ringde och väckte mig i väntan på att jag skulle plocka upp henne hehe. Men det löste sig och efter lite spring i lägenheten så for jag. Endast 8 minuter sen woho! Men förutom det så rullade dagen på rätt bra. Lovade att baka till imorgon så det har jag gjort hela dagen. Nutella cupcakes med vaniljfrosting. Dom blev inte skitsnygg men det smakar nog gott :)
Nu ska jag ligga jävligt stilla resten av kvällen. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0