Tisdag

Sjätte och sista veckan på HL, vad händer sen då? Vet ej men det löser sig :)

I fredags var jag och käkade med Lemons, Malin och Anders i stan. Efter det hyrde vi film och skulle mysa ner oss i soffan när åskovädret slog till. Huset var kolsvart och utanför blixtrade det för fullt och jag var livrädd. Som tur lugnade det ner sig och jag somnade sen till filmen, innan mamma till och ned, haha skräll!

I lördags blev det så att jag följde med Lemons ner på fagerviksfältet och Miss Li ändå. Varken såg eller hörde något av henne dock men det var säkert bra. Jag var lite överallt och hade det jäkligt trevligt iallafall. 

Annars har jag varit runt i Birsta med pappa en sväng, hälsat på Jullan, och jobbat bara typ. Idag var det äntligen tatueringsdags och nu sitter min fina vinge på plats wohoo! Så min dag har varit väldans bra. Den förstördes dock lite när jag insåg att jag tappat en femhundring -.- Tänk va roliga saker jsg hade kunnat köpt för den.. Men men, what to do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0