Hola

Känns som att jag är lite på g. När man nästan bara är hemma så blir man ganska less på att vara det. Längtar tills jag kanske kommer på vad jag vill göra så jag kan testa iallafall. Känner mig ett steg närmare nu iallafall då jag tagit tag i matten som måste fixas. Är även jävligt taggad på bootcamp med Moster och ett förhoppningsvis nyttigare liv. Jag verkar vara på gång med att testa med fotbollen igen också. Men jag borde inte säga för mycket, jag ska känna efter till att börja med. 

Idag har jag haft en jävligt skönt sovmorgon, käkat med Jennifer och Johan och hängt med dom resten av dagen. I veckan blir det korpfotboll, träningscomeback med tjejerna, och käk med damerna på monteringen på fredag. Det är vad jag vet iallafall, sen får jag se :)

Nu bör jag sova. Bjuder på en bild från slutet av dom läskiga hängbroarna, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0