-

Hej hopp idag är en bra dag! Vet ej varför men så är det :) Jag började dagen huur trött som helst och med världens jäkla träningsvärk. Så man kan väl säga att det var en kamp att kliva ur sängen. Men på något sätt gick det och efter lite plock så for jag på den där extralektionen jag skrev om igår. Och hör och häpna, jag fattade nästan allt vi gick igenom idag!! Helt otroligt! Kanske finns det hopp för mig också :)))

Iaf så. Efter det där åkte jag hem och plockade upp pappa för att fortsätta dagen på Birsta i några timmar. Sen har jag hälsat på Lemons, kikat på idol med mamsen, klätt ut mig till en spanjorska (?!) och kommit fram till att jag ej ska klippa av mig allt hår. Jani hurrni, det var det.

Imorgon blir ska jag följa med Bea och hämta nått skrivbord hos våran fd medialärare, ska bli väldans kul att träffa henne igen! Sen for jag se vart dagen tar mig. Helgen är fullbokad och jag är laddad, tror jag. Men men, natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0