On my way

Hallå. Förra veckan sa jag att det skulle bli skönt med sovmorgon i måndags. Men jag fick förlängt med ännu en vecka på jobbet, så ingen sovmorgon för mig inte. Så nu suktar jag efter att få vara ledig, men samtidigt så vill jag ju ha pengarna så jag försöker tänka på det. Men det finns knappt någon tid över, hinner inte träffa bästisarna ens.

Annars så har jag varit i Luleå med laget i helgen, och det känns faktiskt jäkligt skönt att säsongen snart är slut så man kan tänka på annat en stund. Det är ju inte särskilt lång tid kvar innan jag åker till Ghana nu satt. Jag har fått hem mer information om resan, och idag har jag varit och vaccinerat mig. Så det börjar närma sig!

Men nu ska jag stänga ner. Klockan är typ tio och jag är hur trött som helst. Hua!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0