OMG

Heyhey. Är helt slut. Jag har haft sån jäkla huvudvärk i två dagar nu, och idag har jag känt mig skitdålig hela dagen. Jag vill inte trycka i mig en massa värktabletter med tanke på sist heller. Är dessutom svinstressad då jag har en massa saker som måste fixas, och det planerade jag att börja med för en månad sen. Dock så har jag får förlängt på jobbet vecka efter vecka så det har inte hunnits med alls. Det verkar som att jag ska hoppa in på lördag också, samt kanske nästa vecka. Jag är självklart glad att få jobba, men jag har ångest och är stressad över allt bara. Imorgon blir det dessutom jobb direkt efter jobbet, hoppas min huvudvärk går över bara.

Eftersom jag har haft en dålig dag så belönade jag mig själv med lite nätshopping. Så nu längtar jag efter paket. Kan se det som tidiga julklappar till mig själv då jag inte ens är hemma över jul i år.

Mina fina jobbkamrater <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0