hallå

Hallå. Igårkväll när jag skulle skriva så somnade jag mitt i inlägget, haha snacka om trött. Så att vara ledig idag känns jäkligt skönt! Igår var min sista jobbdag, dock lät det som att dom skulle ringa in mig när det kommer in mer candy king. Men jag har fått totalt en månads förlängning så jag är nöjd ändå även om det inte blir nå mer jobb innan jag åker.
 
I onsdags var jag och tre tjejer till från jobbet hemma hos Kristina på filmkväll. Vi käkade först sushi, som jag förmodligen aldrig kommer köpa igen, och sedan intog vi soffläge och slog på en film. Det var jäkligt trevligt, är så glad över att jag träffat dessa tre, underbara människor må ja säga.
 
 
Idag så skulle jag egentligen till mamma och städa och packa ihop rummet. Men jag har inga kartonger så jag tar det i helgen eller på måndag istället. Så idag städar jag här hos pappa, och ikväll ska jag på bio med faster.
 
Annars så är det bara 44 dagar kvar innan jag åker till Ghana. Vaccinationerna är tagna, jag har postat mina visum, och resan är betald. Det är nära nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0