surprise

Hallå i stugan! I fredags skulle vi tjejer på middag hemma hos Tina och Julia tillsammans med våra mammor, och i torsdags fick vi veta att Ellen och hennes mamma inte kunde vara med, då Ellens mamma hade överraskat Ellen med en mamma-och-dotter-helg på okänd ort. Vi andra tyckte det var lite konstigt med tanke på att den här middagen hade varit planerad så pass länge. Men men, det skulle ju bli kul ändå tänkte vi. I fredagsmorse ringde Julia till mig och frågade om jag också skulle packa min väska, jag fattade ingenting då jag inte hört någonting från min mamma. Så jag ringde upp, och precis som Ellen så skulle även jag, Jennifer och Julia packa våra väskor. Efter några timmar blev vi upphämtade och alla träffades på busshållsplatsen i Timrå för att rulla vidare mot huvudstaden och sedan vidare på en kryssning. Och vi har haft så jäkla roligt. Våra fina mammor är bäst i världen och vi 8 går så himla bra ihop, så vi har verkligen haft roligt. Vi har i princip skrattat från att vi satt oss på bussen i fredags till att vi klev av den igårkväll. Så den här helgen har varit väldigt lyckad må ja säga!
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0