superb

Vet ni? Jag klarade teorin idag! Förklaringen till att jag är sen med detta är att jag var halvlat i börjar med teorin, och sedan blev jag rätt sjuk både i november och januari. Vilket resulterade i att jag hamnade efter ganska mycket i skolan. Jag var dessutom skolless och allt var det var, men jag bestämde mig helt enkelt för att fixa körkortet efter studenten istället när jag inte behövde plugga en massa annat. Nu är teorin i alla fall gjord och jag är så glad över att jag fixade det på första försöket då jag inte har så mycket tid på mig (vill VÄLDIGT gärna bli klar med körkortet innan jag åker till Afrika). Nu laddar jag inför körningen som jag också hoppas att jag fixar på första försöket. Skulle det bli så att jag inte klarar den så är jag rädd att det inte kommer finnas några tider kvar innan jag åker, vilket också betyder att jag måste göra om teorin när jag kommer hem från Wakawaka-landet. Det mina vänner, vill jag inte. Så jag håller mina tummar att detta kommer gå vägen!
 
Annars så har jag tagit min sista tablett för tyfoidfeber idag, vilket betyder att alla vaccinationer är klara woho! Förutom malariatabletterna då, men dom jag ska ju ta under hela tiden jag är där också satt. Är laddad idag, längtar till och med till träningen? Inte vanligt att jag gör det såhär i slutet av säsongen. Men va fasiken, jag kommer ju inte spela fotboll på hur länge som helst! Det känns lite sjukt faktiskt, min största paus någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0