Söndag

Jani hurrni, den här helgen är snart slut och snart sitter man på jobbet igen. I fredags var jag ut och käkade med Johan. Jag gjorde misstaget för längesen att säga till honom att jag tålde mer alkohol än vad han gör, haha vilket han skulle bevisa nu att det inte är sant. Och jag håller med. Jag hade iallafall trevligt, och det var kul att få umgås med honom innan jag åker.

Igårkväll var jag och Jennifer på bio, såg en konstig och pinsam film och sen for vi hem till henne igen. Sen avslutadevi kvällen med att färga hennes hår och se på armageddon. Idag har vi bara tagit det lugnt, ätit god mat och skypat lite med Bea. Och det var min helg det!

Om en vecka vid den här tiden är jag i Ghana, sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0