yearbook

Hej hej. Idag har jag varit på ett jäkla konstigt humör må ja säga, jag har varit irriterad, och stressad, och glad, och ja lite allt möjligt helt enkelt. Men äntligen så har vi skickat iväg beställningarna för vårat projektarbete. Vi har jobbat med detta sedan vi började trean och äntligen är allt klart. Nu väntas det bara en redovisning av arbetet på fredag, och sedan är vi äntligen klar. Känns bra.
 
När jag kom hem käkade jag gomat med pappa, och sen dess har jag inte gjort särkilt mycket faktiskt. Skjutit upp lite plugg till nu och så bara, haha exakt allting är ju roligare än att plugga så. Pappa överraskade mig med att betala balen så det gjorde mig jäkligt glad, min ekonomi blev helt plötsligt inte lika tajt längre, vilket underlättar i studenttider. Nu: pluggdags.
 
Haha så vackra så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0