torsdag

Älskar när man får längre helger, så skönt. Speciellt nu när jag åker bort hela helgen, så dessa två dagar sitter perfekt dom!
 
Idag hade jag ställt klockan på typ tio för att inte sova bort hela dagen. Hade hoppats på sol så jag hade kunnat sola lite på balkongen, men till min stora besvikelse så regnade det. Så jag började grejja lite med en framsida till vårat projektarbete istället. Tröttnade dock och slog på några avsnitt av New Girl som jag struntat i rätt länge nu, så jag såg mina 8 avsnitt och lagade lite middag också. Jag fortsatte sen med framsidan, blev så inne i InDesign att jag glömde bort träningen, haha har aldrig hänt förut? Två minuter över 18 ringde tränaren och frågade vart jag var, OJOJ jag skyndar mig!! Till och med han blev förvånad över att jag tog mig dit så snabbt, laget hade inte ens värmt klart när jag kom inspringandes så det var ju bra!
 
Imorgon ska jag plugga en massa, packa lite väskor och så bara, kan ju hoppas på sol också så att Lemons kan sluta reta mig för att jag är så jäkla vit. På lördagmorgon går bussen till Skellefteå för nästa bortamatch, sen väntar Kalix också, förhoppningsvis går det bättre för oss denna helg. Ska bli spännande att se hur det går med allt plugg som jag har planerat att göra också, men jag delar rum med Madde så hon ska nog kunna tvinga mig. Haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0