spider

Åh gud vill bara att den här dagen ska ta slut nu, vill lägga mig men måste plugga, orkar inte. Imorse hade vi studentfotografering, såg hemsk ut som förväntat och sedan har vi suttit i medierummet och jobbat hela dagen. Fick en del gjort faktiskt, sen kom det en spindel och jag och Jennifer tog varsin stol och nuddade knappt marken förrän Emmet kom och räddade oss hehe...
 
Sen var det dags för nästa fotografering, med laget denna gång. Såg förmodligen förjävlig ut där med, och sen när väl det var klart hade vi målvaktsträning. Känner mig rätt ovan med BSK, skönt att få komma ut, men planen är så jäkla hård och jag är så ovan och jag slår mig och allt är bara jobbigt typ, nämen idag var det jobbigt i alla fall. Tror fasiken att sparken mitt i ansiktet i lördags inte gjorde susen direkt, aja får se hur det känns om ett tag. Nu ska jag och mina värkande ben försöka plugga. Spyr typ av bara tanken på att jag ska upp imorgonbitti för att städa inför husvisning............
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0