hey ho

 
Imorgon är vi ledig så idag har man ingen söndagsångest inte! Det känns verkligen som att livet leker just nu, jag får in mer och mer skolarbeten och snart är jag klar. På lördag är det bal, och idag var jag hos moster och provade klänningen som hon sytt lite på och så, satt som en smäck! Man har ju alltid längtat efter studenten och nu är det så jäkla nära, kan knappt fatta det själv.
 
Igår var jag i Vännäs på bortamatch, vi vann med 3-0 och det var så skönt att äntligen få vinna. När jag kom hem fixade jag mig lite snabbt, och sen for jag och Julia till Ellen och Jonte där vi hade en jäkligt skön kväll ute på deras gård med en massa folk. Väldigt trevligt må ja säga!
 
Fick reda på idag att jag klarade ett svenskaprov i språkhistoria, blev sjukt förvånad och väldigt lättad. Så det var jäkligt skönt. Imorgon ska jag hänga med Ellen och Julia för att fixa med en massa hår, lär bli spännande! Men nu hurrni ska jag plugga, så hejsvejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0