heja heja

Hallå i stugan. Vaknade Imorse av att det spöregnade ute, jahapp tänkte jag då, där tog turen med vädret slut. Idag har jag i alla fall varit i stan och kikat på esteternas dansföreställning, mycket bra må ja säga! Sen har skoldagen rullat på bara. Gjorde det tredje kursprovet i engelska, och jag tycks bara bli sämre och sämre på engelska. Har verkligen inte fattat nånting på något av dessa prov, vet inte ja, lite besviken är jag nog.
 
Åkte hem med Fp från skolan, följde dessutom med upp till henne för att kika på hunden hon och hennes kille har köpt. Så söt att jag svimmade typ, vill också ha hund ju, varför vill inte min familj det är ju frågan :( Men men, får skaffa mig en egen nån gång här i livet helt enkelt.
 
Har i alla fall bockat av två skoluppgifter ikväll, inte jättemycket men ändå en bit på vägen! Tänkte sätta mig med min slutuppgift på median nu också. Så man kan ju undra, har jag hamnat i ett flow ikväll kanske? Hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0