good day

Klockan är mycket och jag planerar att bli klar med i alla fall ett arbete innan jag stänger ner. Den här dagen har varit så jäkla lång, men samtidigt väldigt bra också så det är ju skönt.
 
Imorse klev jag upp och städade rummet då vi har haft visning på huset idag igen. Väl på skolan så skrev jag ett personporträtt på median, som min lärare också tyckte var bra vilket kändes väldigt roligt! Sen skrev jag klart en debattartikel och skickade in. Det låter kanske inte mycket, men äntligen börjar arbetena skickas in och det blir mindre på min lille lista. Hade dessutom kontakt med Tyskland idag heheh, mer om det nån annan gång kanske! Hade nån tävling på svenskan och sedan avslutade jag och Jennifer skoldagen i bildsalen för att framkalla lite bilder. Då det var väldigt längesen för båda två så blev det en skrattfest kan man säga. Men efter mycket om och men så hängde alla våra bilder där så nu är det gjort i alla fall, dock kom vi från skolan strax efter halv 6, men det vare väl värt liksom.
 
När jag kom hem vare bara att byta om och snabbfixa sig för att sedan bli upphämtad igen för att åka in till stan. Myste på både på Svensson och Allstar innan jag, Jennifer, Julia, Johan och Micaela vandrade upp till bion för att se Fast and Furious 6. Jag och Johan delade på en massa popcorn och chips så att det inte blev någon middag idag gjorde inte så mycket det. Filmen var jäkligt bra så vi for hem nöjd, hade återigen skrattfest fast denna gång i bilen då mitt bälte inte funkade, lite väl trötta kanske.
 
Nu ska jag göra psykologi och läsa bok sedan säger jag god natt för idag, imorgon har jag planerat helvetesplugg hela dagen på skolan innan jag rullar vidare på inventering på Ica Maxi, kanske låter kul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0