go go go

Å gud va dagarna känns långa, helt slut om kvällarna. Vaknade Imorse och var livrädd, drömde att jag blev jagad av typ hundra maskerade beväpna män som dödade allt i sin väg, jag skulle springa och gömma mig under en bil men den var alldeles för låg, så när dom hittade mig och skulle skjuta mig så vaknade jag precis, haha låter så jäkla fult, men jag var helt andfådd när jag vaknade. Huahua..
 
På skolan blev jag klar med en bokgrej, samt fotouppgiften jag och Jennifer grejade med igår. Sen satt jag ute i solen i mina ickesommarkläder och väntade på mamma, sen for vi in till Ica Maxi för inventering. Det gick bra och tiden gick fort, så sen var det bara att åka hemåt igen. Nu vankas det en natt utan sömn då de sista skolarbetena förhoppningsvis ska bli klara, tänker inte lägga mig förrän jag känner att det är lugnt, så heja heja! Nu är det bara att köra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0