effektiv jaja

Två minuter kvar av denna fredagskväll, och jag må säga att den här dagen har varit kanon. Jag har fått rätt mycket gjort faktiskt, inte allt för vanligt när det gäller mig så det är ju skönt.
 
Klev upp imorse nån gång, bestämde birstadejt med Ellen och klädde på mig och så vidare. Promenerade bort till mamma, gick sen till Ellen och vi for in till birsta som sagt. Kom hem med precis det jag hade sagt innan att jag skulle köpa, kändes som ett bra jobb av mig.
 
Så när jag kom hem började jag ta fram alla bilder jag beställt hem genom åren, satt upp några på väggen och blev nöjd. Satt även in en bild på mina fina i min nyinköpta ram. Mitt i allt började jag städa. Hängde upp alla kläder som legat på golvet lite för länge, dammade hyllorna så nu är dom svart igen. Kastade en massa skit som jag inte behöver, rensade lite kläder, började klippa och klistra och satt upp fler bilder, gick på ica med pappsen nånstans här också. Sen gick han till en kompis och jag tog fram hammare och måttband och nånting mer jag inte kan namnet på, tog fram gamla trädslöjdstalanger och spikade fast nån sorts krok på min tavla som jag gjort, så den går att hänga upp. Städade hamsterburen haha.. Vet inte om jag sagt det, men jag och Julia fick för oss att köpa en hamster för några månader sen, fråga oss inte varför, minns bara att det var en skitbra idé just den dagen... Men aja, jag packade i alla fall väskorna inför helgen, gick och köpte cola, kom hem igen och dammsugade hela rummet. Allt detta har alltså pågått sen strax efter 15 idag, mycket bra jobbat må ja säga!! Har dessutom kommit på fler idéer till detta rum med papi. Tavla ska upp, hylla ska upp, min tv hos mami som jag aldrig använt ska hit, lådor ska köpas, ramar ska köpas, bilder ska sättas in. Så jadu, någon som är sugen på att besöka ett konstmuseum? Det är bara att höra av dig så är du välkommen till mitt rum.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0