Hellå

Nämen hej igen! Har knappt nå bilder att bjuppa på, men förhoppningsvis kanske det kommer snart. Så drar väl lite snabbt vad som gjorts senaste veckan. Haha sån tråkig läsning, men men.

Hat haft brors lägenhet då han varit borta. Har haft det så jävla bra, och jag har insett ännu mer hur skönt jag tycker det är att vara själv ibland. Haha harmoni för själen! Har tränat och jobbat och gått i skolan före mesta bara. Igår var vi några hos Ellen några timmar, imorse hade jag match, efter det städade jag lägenheten som en tok, sen for jag in på birsta med bästa moster och fikade lite. Sen har jag bara myst på hemma hos dom hela kvällen. Ska sova nu då vi avslutar värmecupen imorgon, så hejdåhejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0