Hej påre igen

Händer ju typ aldrig nånting superroligt i mitt liv som jag kan berätta om här, men det kanske inte behövs eftersom ni blir lika intresserad av den här fantastiska bloggen varje gång jag skriver att jag ligger i sängen, pluggar eller nånting om fotboll, eller? -.- Förhudligen inte.

Om jag varit aktiv senaste tiden så kanske jag hade berättat att jag var på kryssning med Jullan, moder jord och mormor förra helgen. Den där årliga traditionen ni vet? Men det är jag ju inte så nu vet ni det iallafall. Åkte en annan båt och den var inte lika party som galaxy och därmed så var väl det en besvikelse. Dock jäkligt roligt för mamsen och mormor att dom verkade ha roligare än alla på båten sammanlagt, haha. Trots att jag och Jullan inte var så festlig som annars kanske, så var den ändå den sjukaste på sitt sätt. Haha pinsam och ja, har aldrig skrattat så mycket som under dom där 24 timmarna iallafall!

Sen kom vi hem och jag återgick till verkligheten igen. Värmecupen startade och idag var jag den duktigaste bänkvärmaren av dom alla. Insåg hur förjävla nervös man blir av att stå på sidan och kolla på, hua, kan inte vara bra för hjärtat de inte. Vi förlorade iallafall finalen på straffar, men man får väl vara nöjd med tanke på den tunna truppen som sprang runt med känningar lite här och där. Duktigt mitt lag må ja säga.

Men nu lämnar jag tompratet och detta för att försöka somna i god tid. Imorgon - tillbaka till skolan och kämpa på tills nästa fantastiska lov. Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0