hej Jag lever

Gör du just nu? Har nyss käkat, ligger i sängen och tänkte slå på en film.

Vad är du rädd för? Att alla mina nära ska försvinna bland annat. Och spindlar. Men det finns mycket annat jag är rädd för också.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv? Jag bryr mig mycket om andra.
Det roligaste jobbet du haft? Haha jag kan inte påstå att jag har sån stor arbetserfarenhet. Så jag säger jobbet på hockeyn.
När tog du ditt körkort? Hehe det är på gång hoppas jag.
När grät du senast? Häromdagen bara.
När skrattade du senast? Idag, har umgåtts med faster och kusinerna på drakborgen.


Vem åkte du bil med sist? Min faster :)
Vad köpte du när du drog ditt kort senast? En nogger.
Vem åt du mat med sist? Pappa.
Vem sov du hos sist? Robino.
Vem sov hos dig sist? Jag minns faktiskt inte.
Vad var du rädd för när du var liten? Jag var så jäkla blyg, och att tappa bort föräldrarna var typ det värsta som kunde hända mig.
Vad ville du, som liten, bli när du blev stor? Delfinskötare och konstnär, haha
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient? Oj det är många gånger det.
Värsta smärtan du råkat ut för? Förutom smällar jag fått och så, så äre väl allt dehär med min mage.
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv? Oj det är ju hur mycket som helst. Kan knappast rabbla upp allt, men Thailandsresan var bland det bästa jag gjort.


Något som gjort dig riktigt förbannad? Ja, det är också mycket. Men folk som endast är ute efter att förstöra må vara bland det värsta jag vet. 
Dold talang? Vet faktiskt inte. Ibland kan jag nicka med boll ganska många gånger på rad, haha härligt.
Vad finns oftast i din handväska? En huvtröja, pengar, laddare, nån tampong, mediciner, sen varierar det lite beroende på vad jag ska göra.
Har du piercing eller tatuering? Jag har en tatuering på ryggen, och en navelpiercing, och 5 hål i öronen.


Vilket är ditt favoritplagg? Svarta jeans.
Sämsta egenskap? Skjuter upp saker för länge, och prioriterar kanske lite fel ibland.
Ord du använder för mycket? Va, typ, ba.
Vem litar du mest på i hela världen? Julia, Ellen och Bea, Jennifer
Hur många barn vill du ha när du blir stor? Två.
Favoritgodis? Choklad.
Hur är killen som får dig att falla pladask? Jadu, snäll, charmig fast att han inte vet om det, rolig, fast jag vet inte riktigt.
Vem ser du upp till? Min moster och min faster, helt klart två av världens bästa människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0