prom queen?

Hejhejhej, pausar i pluggandet och skrivet lite. Det är ju rätt dött här så varför inte.
 
Sitter i alla fall och skriver på min näst sista grej som ska in imorgon. Är svinigt trött och vill helst bara stänga ner och skita i det här, men samtidigt vill man ju inte få ig heller så. Igår var det bal och det var en av mina bästa dagar någonsin! Vi var typ 10 pers hemma hos Jennifer innan och vi hade så jäkla trevligt och roligt. Sen for vi in i finbilar till stadshuset och hade det mer trevligt. Rolig underhållning, bästa folket och stadshuset var nöjd också, bästa balen på 10 år!! Wohoo yäyäyä! Jag som dock var på timråland dagen innan var rätt trött och strax efter vi vandrat ner på efterfesten så var suget efter att få åka hem och sova oändligt. Rätt tråkig tjej, men ändå haha..
 
Idag har jag käkat skräpmat och pluggat typ. Jennifer kom hit och vi fixade en massa med en fotouppgift, surrade en massa och ja, det var trevlans helt enkelt. När hon åkte så började jag skriva på min sista psykologiinlämning, och när den är klar börjar jag med en engelskauppsats. Hua, har gruvat mig inför den hela tiden och nu måste den göras. Annars blir det ig i engelska C för lille Saris. Låter ju kul alls. Så nu ska jag fortsätta, hejdåhejdå natti
 
Min fina baldejt, bästa Mattias :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0