lycka

Japp, jag lever. Jag har bara varit upptagen med att TA STUDENTEN!! Kan typ inte förstå det själv. Efter att betygen hade satts så kändes det skitkonstigt att bara se på film och inte behöva ha ångest för att man egentligen borde plugga. Jag kan inte beskriva med ord hur roligt jag har haft det senaste tiden.
 
 Mösspåtagningen var fantastisk, sen kom balen som var ännu bättre. Till sist kom självaste studentdagen. Den dagen var så jävla bra från champagnefrukosten till att jag kom hem och la mig efter några timmar ute på stan. Trots att det verkligen öste ner regn när vi klev ut på trappan och när vi skrek på flaket, så hade jag så obeskrivligt jäkla roligt. Det var helt klart den bästa dagen i hela mitt liv hittills. Så himla nöjd med exakt hela dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0