hej å hå

Ja ni hurrni, idag är det en vecka sedan jag tog studenten och jag fattar det typ inte än. Ingen större ångest inför framtiden egentligen, ingen ångest över att jag inte har nå jobb efter sommaren, ingen ångest över att jag inte vet vad jag vill plugga till när det väl är dags heller. Så man kan väl säga att jag har ångest över att inte ha nån ångest, haha lät lite ologiskt kanske. Nejdå, men känns rätt skönt ändå att jag inte känner mig så stressad, det brukar alltid lösa sig och nu blir det som det blir. Är ju för fasiken ung.
 
Imorgon är det sista dagen på fotbollsskolan där jag är ledare för ett killgäng på 12 pers tillsammans med en annan tjej. Avslutar dagen med vattenkrig och sen tar jag sommarlov fram till 22 juli då jag börjar jobba några veckor på HL som vanligt. Efter det ser det rätt dött ut än så länge. Har inga planer i sommar alls förutom de lilla jobb jag har och fotbollen, förhoppningsvis tar jag körkort också. Har mest funderat på att jag vill tatuera mig, köra på nått större, på nått som moder jord ej lär tycka om, inte herr Lemon heller för den delen, kanske inte nån i hela min familj eller släkt haha.. Så nu ska jag börja spara pengar och sen får vi se hur det blir, söka nått jobb borde jag ju göra, bli vuxen, ta mer ansvar, spara pengar, flytta hemifrån. Ja, ett steg i taget så är man nog där en dag.
 
Men nu ska mina lilla kvällsfunderingar nå sitt slut, så god natt bloggen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0