birdy

Hello. I helgen har jag varit med Ellen och Michaela i Stockholm. Vi har inte gjort annat än att käka, sova och shoppa. Mätt i magen och ömma ben beskriver helgen ganska bra om du frågar mig. Kom hem runt 18 idag, sedan bytte jag bara om och rullade vidare för lite tävlingar och hamburgare med laget. Mitt lag kom tyvärr inte på någon första plats, men vi har som vanligt skitroligt så det spelar aldrig någon roll. Imorgon tar lilla träningsuppehållet slut och vi kör igång igen, spännande att se hur det går resten av säsongen, men också utanför fotbollen. I november lämnar jag boet i fyra månader för att åka till Ghana, önskar mig en magisk tid innan jag far. Sen kommer jag tillbaka till mina vänner och är fit for fight igen. Saknar dom typ redan fast att det är flera månader kvar, hua.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0