Sunday

Jaha, då var detta lov över. En natt sömn kvar, sen är det dags för skolbänken igen. Är inte ett dugg sugen, men förhoppningsvis går tiden snabbt. I fredags låg jag och kollade på oth hela natten, igår var jag och kikade på hockey med Jennifer och Elin. Sen for jag till stan och käkade med laget, alltid lika trevligt må ja säga! Hamnade hos Caspar med folk nån timme innan jag vandrade hemåt igen.

Idag önskade jag mig en magisk söndag. Vi började med frukost på Ikea, sedan for vi och hämtade upp Jullan innan vi intog sittplatsläge och kollade på hockey idag igen. Efter det åkte vi till Elin och kollade på film och åt lite mat. Har mått dåligt, men annars blev dagen mycket bättre än många andra dagar. Har hunnit med mycket trots att detta egentligen är min sänghängsdag, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0