Sjuk och taggad

Imorgon är det fredag och jag har varit sjuk hela veckan. Känns förjävligt. Mår för det mesta skit, har dock fått hem mina mediciner så det går ganska bra till och från ändå. Är jäkligt trött bara. Har fått komma ut ur lägenheten några gånger så jag inte växer fast i sängen iallafall. Kikade på lite hockey igår och hjälpte Julia ta ur sin hårförlängning idag. Det har inte hänt nå mer spännande än så.

Annars då? Nästa vecka börjar jag mitt nya liv, är så jäkla taggad! Jag ska börja gymma och äta bättre, samt kämpa som ett djur i skolan. Det här är mina sista månader på gymnasiet och jag vill vara nöjd med dom, mina planer känns bra och nu är det bara att köra på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0