redo

Den här helgen har gått så långsamt, det har varit så jäkla skönt och jag önskar att alla helger ska kännas såhär. Har ju mått skit i veckan, så nu känns det skönt att jag börjat må bättre och bättre under helgen. Idag har jag varit och kikat på hockey återigen, sen for jag hemåt och packade ihop alla mina grejor, käkade lite middag och så. Har tränat också, min första träning för i år och nu är det bara resten av försäsongen kvar. Känns rätt jobbigt, men det är självklart så himla värt de sen. Imorgon tänkte jag återgå till mina matvanor jag hade innan jul, ska börja gymma också. Är så jäkla pepp på detta alltså, förhoppningsvis ska ingenting kunna stoppa mig. Trots noll träning och dålig kost under lovet, så har jag ändå fått lite resultat märkte jag idag, så nu känns det så jäkla bra när både mat och träning kommer bli bättre. Hua hua, nu kör vi helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0