Plans

Hejhej, försökte somna lika tidigt igår som i förrgår, gick dock ej enligt planerna. Trots att jag varit skittrött idag så har skolan gått bra, har bara media på tisdagar vilket gör att tisdagar är den bästa skoldagen. Så det kan vi ju vara glad över iallafall. Käkade med Elin och Julia innan vi for vidare till ishallen för jobb. Kom hem för några timmar sen, fastnade lite i att försöka planera mitt liv lite. Skolan, fotbollen, körkort, skoterkort, + allt jag vill göra. Måste orka ta tag i saker och ting. Så imorgon ska jag ringa körskolan, Jens har anmält mig till skoterkurs, ska sätta mig och plugga det första jag gör efter skolan imorgon, ska fixa mitt cv, sen tar vi nästa steg. Nu är det bara att tuta och köra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0